Frissítés: Csak félreértés történt
„A jelenlegi sajnálatos helyzet csupán egy adminisztrációs hiba eredménye, amely nincs összhangban a katasztrófa sújtotta előfizetőinkkel kapcsolatos korábbi gyakorlatunkkal” – írták a UPC Direct közleményében.
Korábban írtuk:
A Délmagyar írja az ATV Híradójára hivatkozva, hogy hat és fél évvel az iszapkatasztrófa után az egyik műsorszolgáltató 65 ezer forintot követel a kolontári előfizetőtől, mert nem juttatta vissza a modemet.
Az eszköz 2010-ben semmisült meg, a vörösiszapnak köszönhetően. A férfi, akit 8 napon belüli fizetésre szólítottak fel, elvesztette édesanyját a katasztrófában. Ha nem teljesíti ezt, továbbítják egy behajtó cég felé a követelést.
Az egész család érintett volt a vörös árban, a férfi testvéreinek a házát, és a szüleik otthonát is elöntötte a mérgező iszap. Édesanyja nem jutott már ki a házból, holttestét három nappal később találták meg.