Az egyik Fidesz-kedvenc népszerűsítheti a szentendrei skanzent

Rogán szomszédját viszont kizárták.

Balásy Gyula New Land Media Kft.-je és a MyAd Kft. nyerte el a szentendrei skanzen népszerűsítésére kiírt közbeszerzési pályázatot – olvasható az uniós közbeszerzési értesítő ma megjelent számában. A tender 92 millió forintos keretösszegről szólt, az együtt pályázó két cég a közbeszerzési adatbázisban fellelhető összegezés szerint valamivel több mint 18 millió forintért vállalta a munkát. A másik érvényes ajánlatot a PLANB Magyarország Kft. és a MindShare Médiaügynökség Kft. tette, ők csaknem 32 millió forintot kértek volna a munkáért.

A többi ajánlattevőt, köztük Rogán Antal Pasa parki szomszédjának, Csetényi Csabának a cégeit kizárták a pályázatból. A Network 360 Reklámügynökség Kft.-t és az Affiliate Network Kft.-t is magába foglaló konzorcium ugyanis nem nyújtott felvilágosítást arról, mi alapján adott volna kedvezményeket egyes médiamegjelenésekre. Továbbá – több más ajánlattevőhöz hasonlóan – felajánlották, hogy hirdetnék a skanzent a Hölgyvilág című lapban. Csakhogy az a bökkenő, hogy ezt a lapot a kiadója jelenleg szünetelteti.

A pályázati kiírás értelmében a New Land Mediának és a My Adnek félmillió fős célcsoport elérése a feladat, ennek érdekében kommunikációs eszközöket (vándoroltatható molinós kiállítást, információs anyagokat, ajándéktárgyakat) kell legyártaniuk, és országos szintű kommunikációs kampányt kell lefolytatniuk.

Balásy New Land Mediája az Orbán-kormány kedvencei közé tarozik, Rogán Antal már említett szomszédjának, Csetényi Csabának és Szijjártó Péter barátjának, a Fidesz korábbi kabinettitkárának, Kuna Tibornak marketingcégeivel együtt rendszeres kifizetőhelyei Orbánék több tízmilliárd forintra rúgó konzultációs és tájékoztató kampánynak csúfolt pénzszórásának.

Örülünk ennek a rekordnak? Csúcsot döntött Rogán minisztériuma: közel 70 milliárd kommunikációra

Egyetlen közbeszerzési keretszerződésre hivatkozva reklámra, PR-ra és egyéb kommunikációs szolgáltatásokra 46,7 milliárd ment el - írja cikkében a Magyar Nemzet. A lap rámutat, hogy mivel a Miniszterelnöki Kabinetiroda felállításával a kormány bevezette azt, hogy az állami intézmények kommunikációját csak egy szervezeten, a minisztérium alá tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivatalon (Nkoh) keresztül lehet lebonyolítani, ez törvényszerűen a költségek növekedésével járt.

A duó másik cége, a MyAd Marketing Kommunikációs és Tanácsadó Kft. legutóbb azzal került be a hírekbe, hogy 30 millió forintból népszerűsíthették a fővárosi 1-es villamost. Korábban pedig a Budapest Gyógyfürdő és Hévizei Zrt. reklámkampányának részeként óriáscsúszdát tettek az Árpád hídnál lévő lépcsőre, majd stranddá alakítottak egy buszt.

Harmincmillió forintból népszerűsítik az 1-es villamos meghosszabbítását

Keretmegállapodás az „1-es villamos meghosszabbítása az Etele térig" elnevezésű projekt uniós kötelezettségű kommunikációs feladatainak ellátására címmel a MyAd Kft. nyerte a BKK közbeszerzését - olvasható a Közbeszerzési Értesítőben. A cégnek két darab sajtótájékoztatót, egy lakossági fórumot, egy nyitó- és egy zárórendezvényt, valamint egy projektlátogatást kell szerveznie.