Rendszerszintű lejáratás: hét nap alatt hat sajtópert nyert a Jobbik a fideszes médiával szemben

újság
Fotó: pixabay.com

Újabb hat győztes sajtóperrel gyarapodott a Jobbik, amelyeket a Fidesz által kitartott "médiumok" ellen nyert meg – írta a legnagyobb ellenzéki párt hétfői közleményében.

A Jobbik közölte, hogy

  • a Kúrián Vona Gábor nyert Bayer Zsolt ellen,
  • a Fővárosi Ítélőtáblán a Ripost "duplázott" a párt kihelyezett frakcióülésével kapcsolatos hazugságai miatt,
  • míg a Fővárosi Törvényszéken Gyöngyösi Márton nyert az azóta nézettség hiányában megszűnt, vagyis inkább Hír TV-re átnevezett Echo TV-vel szemben, mert azt hazudták, hogy a Jobbik elnökhelyettese támadta a határzárat.
  • A Magyar Nemzetre átkeresztelt Magyar Időknek sem voltak jó pillanatai a törvényszéken, nekik két ügyben kell helyreigazítást közölniük.

Utóbbiak közül ismertették az egyik helyreigazítás szövegét:

"A 2019. február 14-én „Mindent letagad a Jobbik” címmel megjelent cikkünkben valótlanul állítottuk, hogy Z. Kárpát Dániel, a Jobbik Magyarországért Mozgalom alelnöke lehülyézte, és far-hát kommandónak nevezte a nyugdíjasokat, és becsmérlően beszélt az időskorúakról."

sss
2019. Augusztus 23. | 20:45
.
sss
2019. Augusztus 23. | 20:45
.
Láttál valami izgalmasat?
Küldd be nekünk!
Szerkesztő:
Nagy Béla Ádám

Friss