Új évad készül a Netflix tavalyi legsikeresebbnek mért sorozatából, a Squid Game (Nyerd meg az életed) című dél-koreai filmdrámából.
A Variety azt írja, hivatalosan is zöld utat kapott a kiemelkedő népszerűségű filmsorozat második évada, melyet a Netflix vezérigazgatója, Ted Sarandos erősített meg. Ennek kapcsán úgy fogalmazott:
"A Squid Game-univerzum csak most kezdődött."
Az online tartalomszolgáltató által franchise-kategóriába sorolt Squid Game szerintük a streaming-szolgáltatáson kívül is növekedési potenciált rejt magában, például játékok és árucikkek révén.
A sorozat író-rendezője kezdetben nem tervezett további évadot a sorozatnak, azonban indoklása szerint a rajongók olyan mértékű nyomást és érdeklődést helyeztek a készítőkre, hogy nem hagytak nekik más választást.
Hvang Donghjok azt is elárulta, a főszereplő Lee Jung-jae vissza fog térni Seong Gi-hun karaktereként a most beharangozott folytatásban is.
A Netflix 21,4 millió dollárt költött a Squid Game első évadára, és a Bloombergnek kiszivárgott bizalmas belső adatok alapján körülbelül 891 millió dollárt hozott a sorozat nézettsége. 2021 őszére 213,56 milliósra bővült előfizetőinek létszáma, év végére pedig már 221,8 millió előfizetőt számlált világszerte.
Már 213 millió előfizetője van a Netflixnek, óriásit megy a Squid Game
A műsorkínálat bővülésének és több sorozat kiemelkedő nézettségének köszönhetően a vártnál több új előfizetőt szerzett és több nyereséget termelt a Netflix, a világ legnagyobb streamingszolgáltatója a harmadik negyedévben.