Jogerős: a TV2 hazudott Jakab Péter kelenföldi "ingatlanbirodalma" kapcsán

jakab péter
Béli Balázs/Alfahír

A Mediaworks kiadó alá tartozó bulvárlap, a Bors tavaly novemberben írt szürreális leleplező anyagot arról, hogy Jakab Péter családja „sorra veszi a lakásokat” Kelenföldön, és ezt olyan ingatlanokkal igyekeztek bizonyítani, melyeknek a hivatalos iratok szerint sincs semmi közük az ellenzéki politikushoz. A Fidesz propagandagépezete természetesen gyorsan tényként közölte a névtelen szerző által publikált információkat. Közéjük tartozott a TV2 Tények című műsora is.

A jobbik elnöke vasárnap Facebook-bejegyzésben osztotta meg a követőivel, hogy "a Fővárosi Ítélőtábla jogerősen is kimondta: a TV2 hazudott. Megint."

Mindez azt jelenti, hogy a következő napokban olyan fog történni a "Tények" stúdiójában, amire szinte még soha nem volt példa: valóságot fognak a nézőkkel közölni. Még ha csak helyreigazításként is

- írja Jakab, aki szerint a családja lakásai helyett jobban jártak volna a csatornánál, ha "mondjuk Orbán milliárdokból épülő hatvanpusztai majorságáról adnak hírt.

A jobbik elnöke novemberben kifejtette, hogy a szóban forgó ingatlanok 3 panellakást takarnak, melyeket hitelből vették a rokonai. Az egyiket a kétezres évek elején, a másikat 2007-ben, a harmadikat pedig 2020-ban.

A panelvád kapcsán a Fejér Megyei Hírlapot már kötelezte a bíróság a helyreigazításra és a perköltség megfizetésére. Jakab Péter legközelebb a kontra.hu nevű hírportált viszi a bíróság elé, amiért egy cikkükben azt állították jobbikos forrásaikra hivatkozva, hogy le akarják őt váltani a párt éléről. Míg januárban az Origóval szemben nyert pert, miután azt állították, hogy a Jobbik a vidéki rendezvényeire a pártközpontból vezényel ki fizetett aktivistákat.