Tegnap óta a Budapest Brand felel a főváros turisztikai stratégiájának irányításáért

Tegnap óta a Budapest Brand felel a főváros turisztikai stratégiájának irányításáért

November 1-jétől Budapest Brand néven működik tovább a főváros turisztikai, kulturális és marketing szervezete. A Budapesti Városarculati Nonprofit Kft. és a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ egyesülésével létrejövő Budapest Brand Nonprofit Zrt.

egyszerre alakítja a város márka- és turizmusstratégiáját, felel a kulturális tartalmak előállításáért és a fesztiválok, vásárok szervezéséért a jövőben.

Az új társaság tájékoztatása szerint kiemelt feladatuk lesz a budapesti turizmus hatékonyabb koordinációja.

A Budapest Brand Zrt. feladata, hogy "megkeresse, illetve megmutassa a városban rejlő lehetőségeket, közösségeket építsen az itt élőkből valamint, hogy egy élhető, szerethető városképet közvetítsen."

A válság különösen érzékenyen érintette a kulturális fesztiválokat, a turisztikai szektort és a közösségteremtő projekteket, így ezek figyelembevételével kell újragondolni a város lehetőségeit, és ezen szempontok szerint kell segítenünk a helyi közösségek épülését

– közölte Faix Csaba, a Budapest Brand Nonprofit Zrt. vezérigazgatója, aki egyébként az egyesülő cégeket is vezette eddig.

(24.hu)