Ha valaki szeretné megvásárolni a magazint, hiába rohan ki az utcai újságárusokhoz, az újságot csak olyan helyeken terjesztik, mint például a londoni Heathrow repülőtér üzleti várója, illetve egyéb exkluzív árusítóhelyeken.
A nyomtatott magazin ötlete egy Facebook által szervezett kis vidéki rendezvényen került elő fél évvel ezelőtt. A Grow név azért is érdekes, mivel a Grow Magazin egy létező sajtótermék, amit az USA-ban és Kanadában adnak ki, és melynek témája a kannabis – derül ki a fipp.com cikkéből.
A Facebook offline újsága viszont egészen más témákkal, foglalkozik, az első szám borítójára a svéd Oscar Olsson került, aki nemrég indított fiatalokat megcélzó, megfizethető luxus almárkát a H&M-nek, Nyden néven.
A Grow magazin egyébként úgy határozza meg magát, hogy azokhoz szól, akik meg akarják változtatni a status quót.