Milyen automatizmusok segíthetik a céges hatékonyság növelését? (x)

Milyen automatizmusok segíthetik a céges hatékonyság növelését? (x)

Miként képesek hozzájárulni a céges működés hatékonyságához a manapság sokak által emlegetett automatizmusok? Egyáltalán miben rejlik ezeknek az automatizmusoknak a lényege?

A cikkben nemcsak a fenti kérdésekre mutatjuk meg a választ, hanem gyakorlati szemszögből is vizsgáljuk a dolgot, és mutatunk egy konkrét példát az automatizmusok létrehozására.

Miként képesek működni a szoftverekkel megoldott céges automatizmusok?

A funkcionalitás lényege, hogy státuszokat vagy nézeteket alapul véve, szűrt adatlapok szerint automatikus emailek küldhetők ki az ügyfelek részére, illetve teendők oszthatók a munkatársaknak, akik erről automatikus értesítést kaphatnak.

Gyakorlatilag ilyen formában tud megvalósulni a MiniCRM használatával a marketing automatizálás is többek között. A mögöttes logikát illetően kétféle módon tudnak működni ezek az automatizmusok.

Egyik opcióként az egyes státuszokban lévő adatlapok figyelembevétele jelenti a funkcionalitás alapját. Másrészt az automatizmusok lefuthatnak a különböző nézetek feltételei szerint szűrt adatlapokra is, ami szintén elősegítheti a céges hatékonyságot.

Fontos, hogy a beállított automatizmus milyen gyakorisággal működik

Ennek alapján az egyik lehetséges forgatókönyv, amikor maga az automatizmus folyamatos jelleggel dolgozik. Itt a zökkenőmentes működés kulcsa, hogy az adatlapok dinamikusan kerüljenek be az automatizmusba.

Valamint annak megfelelően, hogy megfelelnek-e az automatizmus szűrési feltételeinek, vagy pedig nem. Ezt a céges hatékonyságot támogatni tudó automatizmusok tervezésekor a legjobb felmérni, hogy melyik opció jelenti a kedvezőbb megoldást.

Ha ugyanis az a kézenfekvő, akkor az egyszeri megoldások is jelenthetnek hozzáadott értéket. Mégpedig az egyes nézetek alapján szűrt adatlapok szerinti tömeges, egyszeri kiküldésű automatizmusok formájában.

Hogyan hozható létre?

Ahogy már említettük, a létrehozást ideális esetben precíz tervezőmunka előzi meg. A már szintén említett MiniCRM szoftverében az “Új automatizmus” gombra kattintva lehet megkezdeni magát a folyamatot.

Elsőként ki kell választani, hogy státusz vagy nézet szerint történjen a folyamat. A “Feltétel” szekcióban meg kell azt adni, hogy melyik státuszhoz vagy nézethez tartozó adatlapok kerüljenek be.

Amennyiben célnak számít, hogy az üzenetet kizárólag olyanok kapják meg, ahol az adatlap már az indítás után kerül be az automatizmusba, akkor a “Csak új ügyfelek” felirathoz célszerű rakni egy pipát. Innentől kezdve már borzasztó egyszerű a dolog, hiszen csak a “Hozzáadás” gombra kell kattintani. Használjuk bátran ezt a rendszert, hiszen tényleg nagyban hozzájárul a vállalat sikerességéhez!