A februári nagy változtatás után, amikor bejelentették, hogy a Coca Cola- termékek helyett a Pepsi üdítőitalait forgalmazzák majd a Cinema City mozik büféi, most több sör is felkerül a polcokra.
A mozihálózat hosszútávú megállapodást kötött a Borsodi Sörgyárral, az együttműködés már szeptemberben elindult és első körben 18 moziban vezették be a speciális menüt, amiben a közepes popcorn mellé a Borsodi Friss alkoholmentes sör három verziójából lehet választani.
Mióta eszünk a moziban?
Az 20. század elején, az első mozikban még nyoma sem volt a popcornnak vagy bármilyen rágcsálnivalóknak. Akkoriban a mozi leginkább a színházra hasonlított, elegáns és művelt, igényes közönséggel, akiknek eszükbe sem jutott volna filmnézés közben enni. A helyzet a hangosfilmek elterjedésével, az 1920-as évek végén változott meg, amikor már széles néptömegek élvezhették a mozgókép csodáját anélkül,hogy olvasniuk kellett volna. A mozi felfutása egybeesett a nagy gazdasági világválsággal – az olcsóságával egy sor más, költségesebb szórakozási fajtát tudott kiváltani. Élelmes vállalkozók az utcán, a mozik előtt kezdtek popcornt árulni, a mozik üzemeltetői idővel rájöttek, hogy mekkora üzlet rejlik a rágcsálnivalók árusításában és először beengedték az árusokat a mozik területére, majd saját büféket kezdtek üzemeltetni.A Cinema City mozik Budapesten túl 13 megyeszékhelyen vannak jelen, így egy számunkra új értékesítési hálózattal bővült a piaci lefedettségünk, elérve a szórakozni vágyó moziközönséget.
— nyilatkozta a lapnak az együttműködés kapcsán Peresztegi Ágnes, a Borsodi Sörgyár marketingigazgatója.
A már említett Borsodi Friss (0,5l) mellett a szintén alkoholmentes Stella Artois (0,4l) söröket 410 Ft-ért, az alkoholos Stella Artoist (0,4l) pedig 450 Ft-ért lehet kapni a Cinema City-mozik büféiben.