Bár egy ideig úgy tűnt, hogy Csetényi Csabát némileg háttérbe helyezték, az új pályázati eredmények ennek ellent mondanak: opciós szerződésekkel együtt ugyanis nagyjából 2,2 milliárd forint ütheti a markát a Network 360 Reklámügynökség Kft.-n és az Affiliate Network Kft.-n keresztül.
Mellette szerepel még a nevezők között a Balásy Gyula-féle New Land Media Reklám, Szolgáltató és Kereskedelmi Kft. és a Lounge Design Szolgáltató Kft., ezek konzorciuma szintén nagyjából 2 milliárd forintot kaszált.
A Kuna Tiborhoz tartozó Trinity International Communications Kft. és a Young and Partners Kommunikációs és Tanácsadó Kft.-s konzorcium már majdnem áldozati szerepbe került azzal, hogy csupán 1 milliárdos tételben dolgozhat be a NER-vezette kommunikációba.
Ebben a listában egyszerűbben lehet látni, hogyan osztották ki a három fél között a pályázatokat, azok kiknek fognak szólni, és mennyi pénzből:
Az eredmények között szerepel az a vizes vébés kisfilm is, amire "utókommunikáció" címen 230 millió forintot szántak, holott csak egyetlen perc hosszúságról, és néhány ennél is rövidebb verzióról van szó.
Nemrég írtunk arról, hogy még az infografika-készítő alkalmazás is elakadt azon a próbálkozáson, hogy szemléltessük a Kuna-féle Trinity szárnyalását, a program ugyanis nehezen értelmezte, hogyan nőhet egy 12 milliós árbevétel néhány év alatt 15 milliárdra.
Hát, valahogy így.