Emlékezetes: az akkori rendszer súlyos hiányosságaira egy 18 éves fiú mutatott rá, mikor jelezte, hogy 50 forintért is tudott magának jegyet venni, mire a T-Systems feljelentette őt, az ügy pedig óriási felháborodást váltott ki.
A cég tanulhatott az esetből: most egyenesen javasolja a BKK-nak, hogy élesítés előtt etikus hackerek teszteljék a rendszert.
Cikkünk megjelenését követően a BKK lapunkhoz eljuttatott reagálásában azt írja:
- A T-Systems Magyarország Zrt. kommunikációjában hivatkozott tesztverzió nem a BKK Zrt. elektronikus jegyrendszerére, hanem a T-Systems Magyarország Zrt. által fejlesztett online értékesítési rendszerre vonatkozott.
- A T-Systems Magyarország Zrt. a BKK Zrt. részére küldött nyilatkozatában arról tájékoztatta a BKK Zrt.-t, hogy kialakította a hozzáférhetőség lehetőségét a tesztverzióhoz, e tekintetben a T-Systems Magyarország Zrt. kommunikációs célú tájékoztatást tett közzé.
-A BKK Zrt. online értékesítési rendszerének újraindításáról nem született döntés.
Egyúttal a BKK Zrt. felhívja a figyelmet arra, hogy jelenleg is folyamatban vannak olyan hatósági eljárások, amelyeknek eredménye egyelőre nem ismert, és amelyek hatással lehetnek a jövőbeli működés kereteire.
- A T-Systems Magyarország Zrt. a BKK Zrt. részére küldött nyilatkozatában arról tájékoztatta a BKK Zrt.-t, hogy kialakította a hozzáférhetőség lehetőségét a tesztverzióhoz, e tekintetben a T-Systems Magyarország Zrt. kommunikációs célú tájékoztatást tett közzé.
-A BKK Zrt. online értékesítési rendszerének újraindításáról nem született döntés.
Egyúttal a BKK Zrt. felhívja a figyelmet arra, hogy jelenleg is folyamatban vannak olyan hatósági eljárások, amelyeknek eredménye egyelőre nem ismert, és amelyek hatással lehetnek a jövőbeli működés kereteire.