Az intézmény ugyanis uszkve negyed évszázaddal pörgette vissza az időt. A diákhitel legújabb reklámkampányának plakátjain ugyanis egy olyan európai térkép hívja fel a figyelmet a külföldi ösztöndíjak gazdag lehetőségeire, amelyen
még létezik a délszláv állam, illetve a csehek és szlovákok közös hazája is.
(Előbbi 1991 nyarán hullott szét, utóbbi 1993. január 1-én szűnt meg.)
A plakáton egy íróasztalon látjuk mindazt, amire egy egyetemistának szüksége lehet, a térkép pedig az asztal fölé van kitűzve. A koncepció azonban nem igazán kerek. Én erősen hiányolom a csehszlovák gondolat és a jugoszlávizmus iránt elkötelezett diák könyvespolcáról Masaryk, Benes, illetve Tito alapműveit.
A Diákhitel Központ időutazását egyébként Szávay István szúrta ki. A jobbikos országgyűlési képviselő Facebook bejegyzésében jelezte, hogy az intézményél rá is fog kérdezni,
"mennyit fizettek ki annak a cégnek vagy illetékes munkatársnak, aki ezt a nagyszerű és korszerű plakátot megtervezte, illetve hogy kik azok a jól felkészült szakértők, piárosok és kommunikációs vezetők, akik a Diákhitel Központnál ezt jóvá is hagyták."