Újabb pénzbüntetést kapott a Ripost című kormánylap, amiért valótlant állított a Jobbikról

.

A Budapesti II. és III. kerületi Bíróság határozata alapján pénzbüntetést kell fizetnie a Ripost című fideszes lapnak, amiért valótlan állított a Jobbik tavalyi tisztújítása vonatkozásában. 

A helyreigazítás szerint: 

Az internetes portálunkon 2018. május 13-án Csaltak a Jobbik kongresszuson. Az alapszervezetek 11 százalékát tüntették el, hogy ne győzhessen Toroczkai« címmel megjelent cikkben valótlanul állítottuk, hogy csalás történt a Jobbik Magyarországért Mozgalom 2018. május 12-i tisztújító kongresszusán.

Valótlanul állítottuk, hogy a Jobbik Magyarországért Mozgalom a 2018. május 12-i tisztújító kongresszusa előtti időszakban az alapszervezetek 11 százalékát szüntette meg és, hogy a megszüntetett szervezetek között kizárólag olyanok voltak, amelyek Toroczkai László pártján álltak a tisztújítás során.

A helyreigazítás azonban nem a törvényben leírt módon történt, ugyanis a sérelmezett cikkel ellentétben a helyreigazítás nem a vezető hírek között szerepelt, ezért a Jobbik végrehajtást kért, amelyet a bíróság jóvá is hagyott. Így a lap a főszerkesztőjére, Ómolnár Miklósra 100 ezer forintos pénzbírságot szabtak ki. 

Újabb helyreigazítást kell közölnie az egyik fideszes propagandaportálnak a Jobbikról

A Fővárosi Ítélőtábla jogerős ítélete alapján a Pesti Srácok nevű "áljobboldali portálnak" az alábbi helyreigazítást kell közölnie a Jobbik közleménye szerint: "Lapunk 2019. március 13-i számában "A magyar kormány stratégiai partnereként pénzeli a Jobbikot a Hankook" címmel megjelent cikkben valótlanul állítottuk, hogy a Hankook pénzeli a Jobbikot."

 

Láttál valami izgalmasat?
Küldd be nekünk!
Szerkesztő:
Németh Márton

Friss