Az Index szúrta ki a közlekedési vállalat egykori fejének Facebook-posztját, amiben arról ír, hogy ugyan még 1972-ből megmaradt felújítatlan szovjet metrószerelvények és ősöreg Tátra-villamosok járnak jegyárusító kallernénikkel, de a buszok és a trolik kivétel nélkül alacsonypadlósak és zártpályás, az autókat simán lehagyó gyorsvillamos-vonalak is működnek alacsonypadlós Pesa-villamosokkal.
Vitézyt azonban nem ez érintette meg leginkább, hanem az, hogy a Budapestnek 2006-ra beígért, de mind a mai napig üzembe helyezésre váró kapurendszer keleti szomszédunknál kifogástalanul működik.
„A metró és a gyorsvillamosok kapurendszere érintésmentes bankkártyákat is elfogad, a saját magyar hitelkártyámmal külön jegyvásárlás nélkül tudtam utazni és belépni a metróba, ahogy Londonban vagy Chicagóban.”
Jah, és az Uber sincs betiltva, ezért 1300 forintot fizetett csak egy reptéri fuvar után.