A Webmaxx címke készítés szolgáltatását minden kézműves vállalkozásnak érdemes igénybe vennie. A csomagoláson ugyanis rengeteg múlik, hiszen ez az első, amivel a vásárlónk találkozik. Figyeljünk arra, hogy már a csomagoláson lévő címke is a márkánk megbízhatóságáról és egyediségéről árulkodjon.
Hogyan segít a megfelelő csomagolás?
A kézműves termékeket készítő vállalkozók sok esetben nem foglalkoznak kellően a csomagolás dizájnjával. Pedig valójában ez alapján alakítják ki magukban a vásárlók az első benyomást a termékünkről és a vállalkozásunkról.
Egy ízlésesen összeállított csomagolás nagyon mutatós tud lenni és precizitást, valamint megbízhatóságot sugall. Érdemes a doboz felületére olyan öntapadós címkét készíttetnünk, amelyen fel van tüntetve a logónk és valamilyen kedves jókívánság vagy köszönet. A terméket igyekezzünk ugyanebben a stílusban készített címkével ellátni, hogy a csomagolás és a termék stílusa maximálisan harmonizáljon egymással, ezzel egységes összképet teremtve.
Stílusos, egységes arculat képe
Legyen szó akár a logóról, akár a használt színekről vagy a weboldalunk dizájnjáról és stílusáról, törekedjünk arra, hogy minden apró részlet összhangban legyen egymással. Egy jól kidolgozott, egységes vizuális megjelenés profi benyomást kelt, ráadásul segíti a vásárlóinkat abban, hogy könnyen felismerjék a márkánkat.
Mindig legyen jó a sztorink!
Sztori nélkül el lehet ugyan adni egy kézműves terméket, de nem mindig érdemes. Rengeteg kézműves vállalkozás versenyzik egymással a piacon és számtalan csodaszép termék közül válogathatnak a vásárlók. Ahhoz, hogy kitűnhessünk a tömegből kell, hogy a sztorink abszolút egyedi legyen, ami megfogja az embereket, ami miatt azt érzik, hogy ők tőlünk szeretnének rendelni.
A weboldalunkon vagy webshopunkon meséljünk magunkról és arról, hogy mi miért éppen ezeket a termékeket készítjük. Mi az, amit mi ebbe a szívünkből és a lelkünkből beleteszünk. Mitől olyan egyediek és miért másabbak, mint a piacon található versenytársaink termékei.
A kapcsolatépítés fontossága
Mind a személyes, mind a virtuális kapcsolatépítés nagyon fontos a kézműves vállalkozások esetében. Reagáljunk minél hamarabb az érdeklődésekre, figyeljünk oda a visszajelzésekre, és mutassuk meg, hogy mi valóban törődünk a vásárlóinkkal. Kínáljunk hűségprogramot vagy különleges ajánlatokat a visszatérő vásárlóinknak, így érezni fogják a törődést és a kedves, különleges bánásmódot, ami miatt mindig szeretettel fognak hozzánk visszatérni.
Fontoljuk meg ezeknek a tippeknek az alkalmazását és építsünk egy olyan márkát, amelyre büszkék lehetünk, és amelyhez vásárlóink is örömmel térnek vissza.