A prémium kategóriából az Audit szeretik legjobban a magyarok

A Magyarországon értékesített Audik mintegy 80 százaléka kerül céges vevőhöz.

Magyarországon az eladott új személyautók 7-8 százaléka tartozik a prémium szegmensbe. A teljes személyautó-piacon 2016-ban 96 555 jármű kelt el, az eladások 25 százalékkal bővültek 2015-höz képest.

A magyarországi prémium szegmensen gyakorlatilag három márka, a Mercedes, az Audi és a BMW osztozik, ezek a teljes személyautó-piacon fej-fej mellett, a 13-14-15. helyen állnak a Carinfo gépjárműeladási listáján 3 százalék alatt maradó piaci részesedésükkel. Mátrabérci Sándor, a PH Audi márkaigazgatója az MTI-nek megjegyezte, hogy az Audi kizárólag személygépkocsikkal szerepel az eladási listán, míg konkurense kisbuszait is ide sorolja. A Magyarországon értékesített Audik mintegy 80 százaléka kerül céges vevőhöz. A közlemény szerint tavaly a legnépszerűbb prémium üzleti nagyautó az Audi A6 volt, ebből 386-ot adtak el.