A közleményben az áll: a Tények című hírműsor november 14-ei adásában leadott riportban - ez volt az, amikor Terry Blackre hivatkozva buzizták Vona Gábort - egy bejelentő szerint hamis színben mutatták be a Jobbik elnökét.
A médiatanács szerint a sajtó-helyreigazítási, személyiségi jogokkal kapcsolatos ügyek azonban nem médiajogi, hanem büntető- vagy polgári peres eljárásban elbírálható jogsérelmek.
Az indoklás legjobb része a következő:
az NMHH emberi méltósággal kapcsolatos esetekben járhat el, amelyek túlnyúlnak egy konkrét magánérdek sérelmén, és ahol az emberi méltóság tiszteletben tartását a médiát figyelemmel kísérő közönség érdekében szükséges elvárni.
A csatorna megúszta a pillanatokra felvillanó MVM-reklámjaival kapcsolatos ügyet is.
A több párt képviselői által benyújtott panasz alapján indított hatósági vizsgálat megállapította: a hirdetések 0,7 másodpercig látszottak, amely a szakirodalomban elfogadott 0,23-0,5 másodperces érzékelhetőségi határértéknél hosszabb, emellett azokat megfelelően elkülönítve sugározták a reklámblokkokon belül. Emiatt az érintett hirdetés miatt nem vetődött fel a reklámok tudatos észlelhetőségét előíró, a médiaalkotmányban rögzített rendelkezés megsértése.
Narancs ízű szeszes ital - a kannásbor nem bor, a fideszmédia nem média
Isten az atyám, soha nem gondoltam volna, hogy egyszer a hardcore balos Kettős Mércéről fogok idézni egy írást. A Habony&Vajna Co. ezt is elérte. Ami azért, valljuk be, nem lebecsülendő eredmény. Megdolgoztak érte a fiúk és lányok. Meg is kell kapják érte a jutalmukat. Nem csak Árpitól és Andytől - de a közvéleménytől is.