Elnyelte 10 ezer forintját a jegykiadó-automata, a BKK sajnálja ugyan, de a pénzt nem adja vissza

Ez a mi hibánk, de az ön problémája! Summázhatnánk velősen a BKK automatájánál történteket.

Még augusztusban, a BKK egyik utasa az automatánál gondolta megváltani bérletét. A 9500 forintba kerülő havi bérletet egy 20 ezer forintos bankjeggyel egyenlítette ki. Ám 10500 helyett, csak egy 500 forintost kapott vissza. Az utas reklamált, a BKK elismerte a hibáját, de a pénzt nem fizeti vissza – számol be az esetről az atv.hu.

A BKK 28 nap múlva méltóztatott válaszolni a panaszos levelére. Ebben arról tájékoztatták, hogy a BKK rendszere szerint a pórul járt utas tízezressel fizetett, amiből meg is kapta az 500 forint visszajáróját, ezért nincs lehetőségük a további 10 ezer forint visszatérítésére. Hozzátették, hogy az automaták az összes érvényben lévő fizetőeszközt elfogadják, de az „ügyfelek védelmében” szabályozták a visszaadást.

Mint utólag kiderült, 20 ezer forintos címlettel csak akkor lehet fizetni, ha a megvásárolni kívánt díjtermékek értéke 15.005 forint vagy magasabb összegű. Erről azonban a BKK-n kívül szinte senki sem tud.

A cég meg sem próbálta tagadni, hogy hibáztak. Még elnézést is kértek az illetőtől a kellemetlenségekért, a pénzt azonban nem jutott eszükbe visszaadni.

Frissítés:

A BKK cáfolta az állítást, az utas nem 20, hanem 10  ezer forintot dobott az automatába.