Räikkönen jól kapta el a startot a pole pozícióból, de Vettel a célegyenes végére mellé ért, megelőzni nem tudta, mert a finné volt a belső ív. Ezután Hamilton tapadt Vettelre, előtte is járt, összeértek, a német megpördült, visszaesett a mezőny végére.
Versenybalesetről van szó, Vettel Kimi miatt nem tudott már hova menni, kicsit rá is csúszott Hamiltonra, aki kénytelen volt kanyarodni, ezért a Ferrari hozzáért a Mercedes oldaldobozához.
A Safety Car után Hamilton levadászta Räikkönent az egyenesben, akinek a szélárnyék miatt esélye sem volt védekezni. 2007 világbajnoka viszont nem hagyta annyiban, néhány kanyarral később már vissza is előzte a britet. A kerékcserékig ment az oda-vissza játék: Hamilton néha egy másodpercen belül, néha azon kívül volt Kimihez képest.
A Mercedes közben megpróbálta kiugrasztani a vörös nyulat a bokorból, eljátszották, hogy kihozzák a boxutcába Hamiltont, de a szerelők végül visszabattyogtak a garázsba, Kimi viszont tényleg jött, de Toto Wolffék taktikája nem működött: a finn elképesztően gyors kivezető-kört teljesített, így dobták az ötletet, inkább tovább tartották kint Hamiltont, azzal számolva, hogy majd Bottas feltartja Kimit, ami így is történt.
A Ferrari pilótája a Mercedes harapófogójába került, ez a 36. körig tartott, amikor kihívták előle Bottast. Innentől nyílt sisakos küzdelem kezdődött a győzelemért.
Räikkönen fantasztikusan védekezett a frissebb gumikon gyorsabb Hamilton ellen, míg a saját abroncsai egyre katasztrofálisabb állapotba kerültek, már szemmel láthatóan hólyagosodtak a Ferrarin a Pirellik, különösen a bal hátsó keréken.
A 45. körig bírta tartani a britet Kimi, Hamilton az első kanyarkombinációban egy tiszta manőverrel átvette a vezetést.
Räikkönen gumijainak állapotát jól mutatta, hogy két körrel a vége előtt már arra kérte a csapat, ne használja a kerékvetőket.
A végeredmény: