89 millióval hálálta meg az Orbán Ráhellel PR-interjút készítő lapot a kormány kedvenc alapítványa

89 millióval hálálta meg az Orbán Ráhellel PR-interjút készítő lapot a kormány kedvenc alapítványa


A pénzt a Hype&Hyper című dizájnlapnak a Rogán Antal vezette Miniszterelnöki Kabinetiroda által kistafírozott Batthyány Lajos Alapítvány adta. A 89 millió forintot érő PR-interjú Orbán Ráhel bababoltját reklámozta

- írta az Átlátszó.

Ilyen helyzetben egy falat kenyérrel ér fel a hír, hogy Orbán Ráhel bababoltjának elindult a webshopja

A jelenlegi helyzetben ránk fér végre egy pozitív történés is a nagyvilágból. A sajtó most az oroszok által indított ukrán invázióra helyezi a hangsúlyt, mégis van fény az alagút végén, és van mi mosolyt csaljon az arcunkra. Orbán Ráhel ugyanis ilyen vészterhes időkben útjára indította babaoltjának webshop felületét, aminek már a nyitólapján egy falat kenyérrel is felérő mondattal találkozunk: Apró örömök különleges választéka.

A magazint a Hyperandhyper Nonprofit Közkereseti Társaság (Kkt.) üzemelteti. A 89 millió forintos támogatást ez a szervezet kapta 2019-ben és 2020-ban, összesen három tételben. A támogatás tárgyának megnevezése minden esetben „online magazin fejlesztése, tartalomfejlesztés” volt.

Az oknyomozó portál cikkében arra is kitér, hogy 2019-ben és 2020-ban a társaság „egyéb bevételek” címen összesen 129 millió forintot számolt el.

A lap szerint a támogatások nélkül a Hype&Hyper nem jöhetett volna létre, hiszen az online magazint működtető társaság ebben a két évben összesen 130 milliónál is többet költött, miközben az árbevétele kevesebb volt 9 millió forintnál.