A pénzt a Hype&Hyper című dizájnlapnak a Rogán Antal vezette Miniszterelnöki Kabinetiroda által kistafírozott Batthyány Lajos Alapítvány adta. A 89 millió forintot érő PR-interjú Orbán Ráhel bababoltját reklámozta
- írta az Átlátszó.
Ilyen helyzetben egy falat kenyérrel ér fel a hír, hogy Orbán Ráhel bababoltjának elindult a webshopja
A jelenlegi helyzetben ránk fér végre egy pozitív történés is a nagyvilágból. A sajtó most az oroszok által indított ukrán invázióra helyezi a hangsúlyt, mégis van fény az alagút végén, és van mi mosolyt csaljon az arcunkra. Orbán Ráhel ugyanis ilyen vészterhes időkben útjára indította babaoltjának webshop felületét, aminek már a nyitólapján egy falat kenyérrel is felérő mondattal találkozunk: Apró örömök különleges választéka.
Az oknyomozó portál cikkében arra is kitér, hogy 2019-ben és 2020-ban a társaság „egyéb bevételek” címen összesen 129 millió forintot számolt el.
A lap szerint a támogatások nélkül a Hype&Hyper nem jöhetett volna létre, hiszen az online magazint működtető társaság ebben a két évben összesen 130 milliónál is többet költött, miközben az árbevétele kevesebb volt 9 millió forintnál.