Lőrincék felvették a munkát a Balatonnál

Mint írják, holnaptól újra dolgozik a PM 1000 alépítményjavító géplánc is a Balatonlelle – Balatonszemes vasúti vonalszakaszon, Fonyódon megkezdődött a hullámtörő műtárgy építése, Balatonfenyvesen az állomásnál vasútépítési, felsővezeték építési munkálatokat, valamint Fonyód-Balatonfenyves szakaszon a meglévő gyalogos átkelőhelyek, útátjárók bontását, a vasutat keresztező közművek kiváltását végzik.

A jelenlegi ütemterv alapján nyáron a menetrend szerinti vasúti közlekedés elindulhat. A beruházás a nyári szezon végeztével, 2017 őszén újabb vágányzárral folytatódik.

Mint ismert, a Szántód-Kőröshegy - Balatonszentgyörgy közötti 52 kilométeres szakaszt uniós támogatásból (miből másból) újítja fel a Mészáros Lőrinc érdekeltségének számító R-Kord, a ­V-Híd és a Swietelsky, az eredetileg becsült 53 milliárd forintos mérnökár helyett 72,38 milliárd forintért. Ez az aprócska különbség persze gondot okozhatott volna egy normális országban, de nincs semmi vész, megoldásként megemelték az uniós támogatási összeget 72,4 milliárd forintra.

Probléma megoldva.