Arany Delfin díjat kapott Várkonyi Andrea cége Cannes-ban pulykareklámért

Várkonyi Andrea
Life TV

Két reklámfilmért is Arany Delfin díjat kapott Várkonyi Andrea és Gergely Judit reklámügynöksége, a Whitedog Média a cannes-i Corporate Media & TV Awardson - írta meg az Index

A vállalati kommunikációs alkotásokért járó elismerést a Gallio pulyka termékcsalád brandjének felépítéséért érdemelték ki a zsűritől. Az 50 fős testület mintegy 900 pályázatból választotta ki a legjobb alkotásokat. Várkonyiék a reklámszakma integrált kampányok kategóriájában nyerték el a díjat. 

A szóban forgó díjnyertes reklámfilmek egyike pulykahúsból készült virslit, míg a másik pulykaszalámit promotál:

"Nagyon büszke vagyok a csapatomra, mert egy olyan integrált márkabevezető kampányt hoztak létre a csomagolástervezéstől a TV-reklámig egy magyar cég számára, ami nemzetközi nagy brandek mellé emelte nem csak a Gallio márkát, hanem a mi ügynökségünket is"

- így reagált minderre Várkonyi, akinek mostanság váratlan siker övezi valamennyi tevékenységét: a múlt héten megtudhattuk, hogy bekerült a TV2 Média Csoport Zrt. igazgatóságába; októberben pedig kiderült, rövidesen megjelenik élete első könyve.

A briliáns üzleti érzéket pedig mi sem mutatja jobban, mint hogy 750 millió forintot tolt bele a Mészáros Lőrinccel közös vállalkozásukba, az EKHO Belvedere Kft-be úgy, hogy a Várkonyi résztulajdonában lévő, a Mészáros Csoportnak is dolgozó Whitedog Media reklámügynöksége még viszonylag fiatal vállalkozás lévén is néhány hónap alatt 127 milliós bevételt és 52 millió forintnyi nyereséget tudott produkálni.

Várkonyi még az álomesküvő előtt 750 millió forintot tolt bele a Mészárossal közös vállalkozásukba

Noha Magyarország leggazdagabb embere és Várkonyi Andrea televíziós személyiség esküvője szeptemberben volt, az álompár közötti gazdasági együttműködés már korábban elkezdődött, első közös cégüket, az 50 milliós jegyzett tőkéjű EKHO Belvedere Kft.-t augusztus végén szerezték meg a Mészáros Lőrinchez köthető EKHO Magántőkealaptól - derült ki a 24.hu cikkéből.

A lap nem mellesleg arról is említést tett, hogy a Mészáros és Mészáros Kft. CSR programja, a High-Tech Suli shortlistes lett jótékonysági imidzs film kategóriában.