Ön hogyan reklámozná a saját sportmárkáját a saját sportlapjában?

Ez is egy lehetőség.

Pénteken a Telekom Veszprém (amelynek az a Csík Zoltán a vezérigazgatója, akit annak a Mészáros Lőrinc bizalmasának tartanak, aki a napokban "egyesítette" a "vagyonának" egy részét azzal a Tiborcz Istvánnal, akinek a felesége szaros pelenkát hagyott hátra maga után Horvátországban, aki amúgy nem mellesleg Orbán Viktor miniszterelnök lánya) kézilabda csapata 31–27-re legyőzte a francia Nantes-t egy franciaországi viadalon.

A sportsiker értékét azonban a beszámolóban elhomályosítja a szövegben egyedüli félkövér kiemelés.

"Közben a Sport Tv Heti helyzet műsorában Csík Zoltán, a Veszprém Handball Team Zrt. vezérigazgatója elmondta, hogy a csapat 2Rule felszerelésre vált. A hivatalos formaruhája már most is az, de a meccseket egyelőre még Hummelben vívja".

forrás: nso.hu

Mintha ez egy érdem volna. Vagy választási lehetőség. Vagy siker, olyan mint a veszprémi sportolók győzelme.

Pedig valójában egyik sem. És ehhez reklámra sincs szükség, csak propagandára.