A Business Insider több forrásra hivatkozva állítja, hogy a Facebook betör a televíziós piacra is. A lap úgy tudja, hogy már június közepén elindulhat a projekt, ahol rögtön két tucat saját sorozat lesz nézhető.
A produkcióknak két típusa lesz: nagyobb költségvetésű, hosszabb show, a Netflix Kártyavárához hasonlóan. Ezen kívül olcsóbb és rövidebb (5-10 perces) sorozatok is érkeznek, napi adással. Egy konkrét műsorterv is kiszivárgott: VR-randiműsor, ahol a felek először a virtuális valóságban találkoznak, és csak ezután jön majd a személyes kontakt. Az egyik nagy költségvetésű sorozathoz már sikerült megnyerni egy hollywoodi A-listás sztárt is a hírek szerint.
A Facebook tévés verziója a megújított videós fülön lesz majd elérhető, az azonban még kérdés, hogy tényleg debütál-e következő hónapban a szolgáltatás. Egyes információk szerint már áprilisban be akarták mutatni, de nem készültek el vele.