Az 1,1 milliárdos projekttel a Mészáros Lőrinchez közeli, Szíjj László által tulajdonolt Duna Aszfalt jutott EU-s pénzekhez. A kalandpark 391 millió forintba került. A lap azt is kiszámolta, hogy kerékpárosonként 9,5 millió forint plusz áfát költött el Hatvan városa erre a csodára.
A kalandparkkal portálunk is részletesen foglalkozott. Mint megírtuk: az átadás után csak időszakosan, külön nyilatkozat fejében lehetett használni, végül nem sokkal később be is zárt. Közben tartottak egy reklámfotózást is a helyszínen, amin gerinctörést szenvedett egy profi biciklis, így nem is csoda, hogy nem nyitott ki újra a pálya.
Százmilliók a kukában: darabjaira hullik a hatvani kalandpark, amit nem is használhattak az emberek
Amikor a 2007-2014 között felhasználható uniós forrásokat a határidő lejárta miatt kénytelenek voltunk lehívni 2015 végéig, az év közepén a kerékpárutak is nagyobb keretet kaptak, és mintegy négy hónap alatt épült az országban közel száz kilométernyi belőlük. Ennek része volt a Hatvant és Boldogot összekötő, Zagyva feletti híddal ellátott kerékpárút is, amihez építettek egy bringás kalandparkot a hatvani részen.