Közel ötmillió forintot költött eddig Facebook-hirdetésekre Koncz Zsófia

Közel ötmillió forintot költött eddig Facebook-hirdetésekre Koncz Zsófia

Rendesen megtolta a Fidesz a holnapi borsodi időközi választásra készülő Koncz Zsófia online kampányát is.

A Magyar Hang a közösségi oldal statisztikai adatait böngészve azt írja, közel ötmillió forintot költött Facebook-hirdetésekre csütörtök éjfélig Koncz Zsófia, a Fidesz–KDNP jelöltje a parlamenti kétharmadról döntő október 11-i szerencsi időközi országgyűlési választás kampányában. Összellenzéki támogatású ellenfele, a jobbikos Bíró László ennek hatodát.

A Facebook hirdetéstára összegzi a hivatalos oldalak teljes költését társadalmi kérdésekről, választásokról vagy politikáról szóló hirdetésekre.

Koncz Zsófia augusztus 14-én hozta létre az oldalát, az első Facebook-hirdetése augusztus 31-én került ki, csütörtök estig azóta 4,63 millió forint szerepel az összesítő oldalon a neve mellett.

Az október 2. és 8. közötti napokban 1,73 milliót, csak október 8-án 330 ezer forintot költött, de pénteken és szombaton is adtak fel új hirdetést, illetve volt olyan korábbi, ami szombatig volt ütemezve.

A lap megjegyzi, hogy több szúrópróbaszerűen kiválasztott reklámnál is a 44 éven alattiak adták a célcsoportok több mint hatvan százalékát.

Az összes ellenzéki párt által támogatott jelölt, Bíró László csütörtök estig összesen 843 074 forintot költött Facebook-hirdetésekre.