Ez annak fényében logikus lépésnek tűnt, hogy a hecclap egy ellenzéki közszereplő családjára, a politikus feleségére, kiskorú lányára olyan szexuális töltetű, illetve alpári megjegyzéseket tett, melyeknek semmi közük nem volt az illető politikus közéleti szerepvállalásához. A leközölt karakterhalmaz, a képek, stílus miatt az egész portáltól, nem csupán az adott cikktől még a fideszes elitpolitikusok is elhatárolódtak. A főszerkesztő előbb emelte a tétet, s pökhendi mikropublicisztikában védte meg a cikket, később, miután az ELTE etikai eljárást indított ellene, mindenki elküldte melegebb éghajlatra, nagy nehezen elnézést kért.
Tegnap ismét állami hirdetések jelentek meg a hecclapon, ami elégé cinikus lépésnek tekinthető annak tükrében, hogy milyen nézeteket vallhat G. Fodor Gábor a polgári Magyarországról, a család szentségéről, avagy mennyire tisztelheti a magyar családokat a részben Habony Árpád tulajdonolta sajtótermék főszerkesztője.
Korábban a Miniszterelnökségtől, a Magyar Nemzeti Üdülési Alapítványtól is megtudtuk, hogy a Lokál és a 888.hu kiadójával Modern Media Group Zrt.-vel, 2015. szept. 18-a óta, nagyjából a hecclap felbukkanása óta nem kötöttek közvetlenül szerződést. A kormányzat és az Erzsébet-utalványok hirdetéseit azonban mégis előkelő helyen szerepelteti a portál, nyilván nem jólelkűségből.
Forrás: 888.hu
Érthetetlen józan ésszel, hogy
Miért, milyen szakmai felhatalmazással hirdet a Miniszterelnökség ezen Habony-közeli hírportálon? Hiszen nem elég, hogy fideszes politikusok is tisztességesen elhatárolódtak a 888.hu-tól, de a médiafelületnek a látogatottsági adatai sem közismertek. Maradjunk annyiban: ez nem is meglepő. Racionálisan sem indokolható tehát ebben az esetben közpénzköltés, nem társadalmi érdek a közérdekű hirdetéseket leközölni itt. Korábban a kormány egy másik nézetkülönbség miatt piaci szerződést is bontott, most erre mégsem került sor, mi több, újabb reklámok jelentek meg a hecclapon.Lázár Jánosnak is feltettük a kérdésünket, elmondtuk mit nem értünk, aki a tegnapi kormányinfón erre közölte, hogy
hirdetési és online kampányok lebonyolítására a Miniszterelnökség nem közvetlenül a sajtótermékeket keresi fel, reklámügyeit három hirdetésszervező cég intézi, amelyek közbeszerzésen nyerték el ezen megbízatásukat.
Ezt azért eddig is sejtettük, a multik is így dolgoznak.
A Miniszterelnökség vezető minisztere tehát mossa kezeit, közpénzek kerülnek kormányhű napiszarhoz, de ő neki semmilyen ráhatása nincs erre...