Az Európai Unió hivatalos lapjában megjelent ajánlati felhívás szerint nemzetünk média és hírközlési hatósága médiatervezésre és médiavásárlásra 250 millió forintot tervez elkölteni.
Eszerint a jövőbeni nyertesnek az NMHH hirdetéseinek és reklámjainak, pr-anyagainak - nyomtatott, elektronikus és online - megjelentetése lesz a föladata, méghozzá médiavásárlás útján, magyar és idegen nyelven.
Olyan nemzetstratégiai fontosságú munkákat kell elvégezni az adófizetők pénzén, mint
- médiakampányok tervezése,
- médiavásárlás (belföldön és esetlegesen külföldön),
- médiamegjelenéssel kapcsolatos gyártási feladatok,
- kampányok utóértékelése és kutatások elkészítése,
- a médiavásárlás teljes dokumentálása, támpéldányok, közterületi független igazolások gyűjtése, rendszerezése és átadása, adathordozón való rögzítés, adathordozók átadása.
A 250 millió forintocska elköltésének célja, hogy a lakossághoz eljusson a hatóság tevékenysége. Az elsődleges célcsoport a hírközlési szolgáltatási előfizetéssel rendelkező felnőtt magyar állampolgárok.
Aki érez magában késztetést, az augusztus 24-ig jelentkezhet erre a nemes feladatra.