Az elemzés szerint 2015 végéig a Sorossal kapcsolatos cikkek száma egyszer sem lépte át a havi 300-at, onnantól azonban látványos emelkedés jött, 2017 tavaszán pedig még nagyobb ugrás következett. A kormányzati plakátkampány elindulásakor egy hónap alatt több mint 6000 cikk született Sorosról, akit egyedül Orbán Viktor tudott megelőzni az említések számában.
Az idei évben már 33 ezer fölött jár Soros említésszáma, ami a nemzeti konzultáció miatt még jobban megugrott az utóbbi hónapokban.
Az Imedia becslése szerint a Soros-ügy öt év alatt megközelítőleg 5,7 milliárd fős eléréssel bírt, melyből csak a 2017-es év 3,8 milliárd főt hozott.
Ez azt jelenti, hogy minden magyar választópolgár átlagosan fejenként több mint 700 alkalommal találkozott Soros-hírrel a médiában.
A tanulmány megállapítja, hogy a Soros-üggyel 18 milliárd forintnyi médiafelületet tematizált a kormány - ez háromszorosa a 6 milliárd forintnak, amit az ezzel kapcsolatos hirdetésekre fordítottak.
Bár a listát a Magyar Idők honlapja vezeti 1500 Soros-cikkel, az üzletembert rengeteget említik az ellenzéki sajtóban is. A sorosozásból bőven kiveszi a részét a közszolgálati média is: az MTI hat év alatt 1000 beszámolót jelentetett meg a témában, az M1 hírfolyamában pedig több mint 800 riport jelent meg a milliárdosról.