Egy nyolcemeletes, 980 négyzetméter alapterületű irányítótornyot építenének a zalaegerszegi tesztpályára. Az épület felhúzására írtak ki nemrégiben közbeszerzési eljárást, ami eredménytelenül zárult, hiába pályázott egy Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó cég is – szúrta ki a Népszava.
A két pályázó cég, a Laterex Zrt. és a ZÁÉV is túl drágán vállalta volna a munkát, a kért összeget a megrendelő, az állami tulajdonú Autóipari Próbapálya Zala Kft. sem tudta vagy akarta kifizetni.
Az nem derült ki a közbeszerzési értesítőből, hogy pontosan mennyiért vállalták volna a munkát, de eléggé túltolhatták az árazást, ugyanis a pálya építése eddig nem a fukarkodásról tanúskodott. A G7 értesülése szerint csak az aszfaltozás 30,5 milliárdba került, amivel szintén (az akkor a Duna Aszfalttal konzorciumban dolgozó) ZÁÉV-et bízták meg, a portál pedig július végén úgy becsülte, hogy a projekt teljes költségvetése nem áll meg 45 milliárd forint alatt.