Újabb 2,9 milliárd forint közpénzt tolnak propagandára

Forint
MTI/Koszticsák Szilárd

A 24.hu szúrta ki a Közbeszerzési Hatóság honlapján, hogy 2,912 milliárd fordítanak propagandacélokra,

vagy újabb plakátkampány érkezik, vagy pedig a jelenleg is futó kormányzati kommunikációs kampányokat hangosítják tovább.
A jelenlegi megbízás fantázianeve az „Európa jövőjét érintő nemzetközi és hazai színtéren történő kormányzati kommunikációval kapcsolatos feladatok ellátása 9., valamint az állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatok ellátása 17. – 2 részteljesítésben" - de azt nem tudni, hogy konkrétan mit is akar majd üzenni a kormány.

A nyertes ezúttal is Balásy Gyula, és a cégei, a New Land Media Kft. és a Lounge Design Kft. - idén ötödik alkalommal nyertek el központi megbízást.

A mostani költéssel csak idén már 28,4 milliárd forintnál tart a kormányzati kommunikációs hadjárat közpénzből finanszírozott költsége - teszi hozzá a portál.

Láttál valami izgalmasat?
Küldd be nekünk!
Szerkesztő:
Harmati András

Friss

1
1
sss
2019. december 14. | 09:54
Két és fél New York-i színészgeneráció életét mutatja be Michael McKeever vígjátéka, melynek hazai bemutatója a Rózsavölgyi Szalonban volt. Mi is ott jártunk.
1
Két és fél New York-i színészgeneráció életét mutatja be Michael McKeever vígjátéka, melynek hazai bemutatója a Rózsavölgyi Szalonban volt. Mi is ott jártunk.
Az Európai Tanács kétnapos ülésén ezúttal a távlati célok felé vezető út kikövezése jutott kiemelt szerephez. Elemzés.
A magyar kormányfő a Facebook-oldalán megjelent videóban számolt be az uniós csúcs csütörtök este kezdődött tárgyalásairól. Szerinte „nem győztünk, de esélyt teremtettünk magunknak a későbbi győzelemre”.