A Lengyelország-szerte látható óriásplakátokon két férfi és egy kisfiú látható. A cég marketingesei nem sokat tipródtak azon, hogy eloszlassák az emberek kételyeit a "két apukás" családmodellnek a gyerekre gyakorolt hatásán. Gondolták, egyszerűbb, ha a
hagyomány = maradiság, elfojtás, intolerancia, boldogtalanság
faék-egyszerűség sablonját, ami az önmegvalósító ponyvairodalomból és Hollywoodból évtizedek óta ömlik, ráhúzzák erre a témára is. Ezért a boldog homoszexuális "család" fölé ezt írták:
"A boldogságot választottuk a hagyomány helyett."
Ugyan, mi mással is lehetne eredményesen kampányolni egy csoport elfogadása mellett, mint más csoportok becsmérlésével? Fogadd el a homoszexuális házasságot, és húzd le a wc-n a hagyományokat! Légy befogadó, és toleráns, ne olyan, mint a gonosz és tahó konzervatívok - sugallja a plakát.
A provokatív, bunkó üzeneten túl üzletileg sem biztos, hogy a legjobb döntés volt ezzel a plakáttal előállni a többségében mélyen hagyománytisztelő, vallásos Lengyelországban. A Coca-Cola ellen máris több konzervatív keresztény csoport bojkottot hirdetett, ami kezd átterjedni más országokra. Nálunk a ProChristie Facebook oldal szólított fel a multi cég termékeinek mellőzésére.