A Napi.hu azt írja: a most visszavont határozat több fejlesztési célcsoportot tartalmaz, megjelölve azt, hogy ezekre mennyi pénzt szán a kormány 2020 végéig uniós és hazai forrásból összesen. A lap szerint a turisztikai fejlesztésre 26,7 milliárd, ebből 3,5 milliárd jut kerékpárutak építésére és 2,5 milliárd a borutak kialakítására jutott volna. A gazdaság fejlesztésére 25,2 milliárd forint volt az előirányzat, ebből legnagyobb tétel a balatoni cégek versenyképességének a javítása, 6,2 milliárdból.
A Balaton vízminőségének a javítása 59,2 milliárd forinttal szerepelt a visszavont határozatban, legnagyobb tétele a kapcsolódó infrastruktúra fejlesztése 35 milliárdból. A közlekedés 95,5 milliárdjába tartozott a 710-es számú út (a leendő M8-as autópálya) Balatonkenese és az M7-es közötti elmaradt 3 kilométeres szakaszának a megépítése, autópálya csomóponttal 9 milliárdból továbbá az elektromos vasúti kör kiépítése és a központi forgalomirányítás megvalósítása a Balaton körül 25 milliárdért.