Így a népligeti, az Ecseri úti, a Pöttyös utcai, a Határ úti és a Kőbánya-Kispest állomások, valamint a hozzájuk tartozó vonali műtárgyak felújítására csak a jó ég tudja, mikor és milyen formában kerülhet majd sor.
Mivel a tervezettnél csak drágább ajánlatok érkeztek, a megrendelő BKK Zrt. tavaly decemberben már egyszer visszavont egy erre a szakaszra vonatkozó felhívást.
Pár nap múlva pedig a középső, a Nagyvárad tér és a Lehel tér állomások közötti szakasz felújítására kiírt tendert is kukázták. A BKK ezúttal is a túl drága ajánlatok miatt táncolt vissza: mind az öt kivitelező társaság magasabb árajánlatot tett, mint 40,4 milliárd forintos fedezet.
A 3-as metróvonal felújítását EU-s pénzből, az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program keretein belül végezné el a BKK.