Egy állásportál partnereként megtöbbszörözhetjük a releváns elérésünket (x)

Egy állásportál partnereként megtöbbszörözhetjük a releváns elérésünket (x)

Amikor állásportálok után kutatunk, mert szeretnénk egy új pozíciót meghirdetni, akkor számos lehetőséget találunk.

Vannak országos és helyi oldalak is, melyek egyaránt relevánsak lehetnek, természetesen annak függvényében, hogy milyen munkát kínálunk. Érdemes szétnézni, és megkeresni azokat a lehetőségeket, ahol gyümölcsöző partnerség alakulhat ki!

Keressük meg a megfelelő online partnereket!

Olyanokat érdemes, mint az ItNaV állásoldalai, melyek a találati listák élén helyezkednek el, azaz a legrelevánsabbak egy álláskereső számára. Máris számos nagy partnerrel büszkélkedhetnek, akiket megtekinthetünk ezen a linken: ItNaV.hu/allasoldalak/partnereink/. Ha megismerjük az oldalaikat, akkor látni fogjuk, hogy miért érdemes nekünk is csatlakozni közéjük.

Hogy találhatjuk meg a legrelevánsabb oldalakat?

Ehhez kiváló például szolgálnak a már említett ItNaV állásoldalai. Ezek mindegyike úgy épül fel, hogy szerepel a nevében egy településnév, valamint az “állás” szó. Ez pedig egy olyan szóösszetételt eredményez, ami egyértelművé teszi, hogy mi található az oldalon. Ez kiválóan SEO-zható, így már csak a neve alapján is nagyon előkelő helyen fogja hozni a kereső.

Azaz, ha valaki egy adott városban keres munkát, akkor szinte biztos, hogy az első, amire rákattint, egy olyan oldal lesz, ami a város nevét és az “állás” szót tartalmazza. Ráadásul ezt kiválóan kihasználják a cégnél azzal, hogy minden jelentősebb településhez külön oldalt hoztak létre. Így mindenki megtalálhatja azt, amit keres.

Érdemes hirdetni egy állásoldalon?

Ez attól függ, hogy mennyire szeretnénk gyorsan eredményeket elérni, valamint attól is, hogy megtaláljuk-e a megfelelő oldalt hozzá. Ha olyan felületeken hirdetünk, ahol nincs elérés, ahol nem a megfelelő emberekhez jut el az állásajánlatunk, akkor az csak ablakon kidobott pénz lesz. Ellenben, ha olyan portálra összpontosítunk, ahol gyakran keresnek a munkavállalók, akkor egy hirdetés jelentősen javíthat az eredményeinken.

Az olyan extra szolgáltatások miatt is érdemes a hirdetés mellett döntenünk, mint a célzott hírlevél-szolgáltatás. Ezzel ugyanis konkrétan azokhoz juthatunk el, akik számára relevánsak az állásaink. Az ilyen hírleveleket jellemzően jó megnyitási aránnyal szokták olvasni a feliratkozók, mert tényleg olyan munkákat ajánlanak számukra, amiket keresnek.

De érdemes kihasználni azokat a további előnyöket is, amit egy-egy állásoldal kínál. Ilyen például az ItNaV esetén az, hogy videós pályázatokat kérhetünk a jelentkezőktől. Előre megadunk kérdéseket, melyre a válaszokat videós formátumban kell megadniuk azoknak, akik szeretnék az adott munkát.

Érdemes kihasználni a fent említett lehetőségeket, melyek nagy segítséget jelenthetnek a megfelelő munkatársak megtalálásában!