Az ellenzéki politikus kimagaslónak ítélte a magyarországi fizetős parkolás tarifáit. Rámutatott, hogy a rendszer nem termel nyereséget, így a korábbi ígéretekkel szemben nem épülnek parkolóházak, mélygarázsok. Épp ezért értékelése szerint Budapest belvárosa nem kis részben azért "fuldoklik", mert a szabad helyet kereső autósok keringenek.
Volner János autósellenes intézkedésnek nevezte, hogy a nagyvárosokban mesterséges dugókat alakítanak ki sávok elvonásával, így az ilyen döntések felülvizsgálatát is javasolta.
[fb_pages_codes:econation]
Kitért arra is, hogy a Budapesti Közlekedési Központ szerinte ellenérdekelt abban, hogy a főváros autóval is jól használható legyen, ehelyett a "leépült tömegközlekedés" irányába akarja terelni az embereket.
A jobbikos frakcióvezető a környezetkímélő autózásnak adott kormányzati pofonként hivatkozott a gázüzemű autók esetében a jövedéki adó és az áfa emelésére, az elektromos és hibrid járműveknél pedig arra, hogy cégautóadóra kötelezték a tulajdonosokat.
Utóbbival összefüggésben megjegyezte: 2020-ra a tervek szerint 63 ezer zöld rendszámos autónak kellene közlekednie Magyarországon, ehhez képest ma 1353 ilyen van.