Az M4-es metró Újbuda-központ megállón megállás nélkül halad át a biztosító-berendezés meghibásodása miatt - olvasható a BKK Facebook oldalán.
Mint ismert, Budapest legújabb és legdrágább, egyben legfölöslegesebb közlekedési eszközén az utóbbi időkben megszaporodtak a problémák. Azon kívül, hogy itt-ott már méretes tócsák díszítik az állomásokat bizonyítva a hatékony és alapos szigetelési munkák minőségét, december 2-án egy füst miatt le is kellett állítani az egyik szerelvényt a Szent Gellért téren. Ekkor derült ki, hogy az utasok kimentése finoman szólva sem megoldott, egy beszámoló szerint a szerelvényből hatósági segítség nélkül kellett átkutyagolniuk az állomásra az utasoknak, a szerelvény mellett, mivel menekülőjárda sincs.
Január elején egy járat állt meg negyedórára két állomás között, egy másik, utasokkal teli szerelvényt pedig az automatika kivitte a kelenföldi járműtelepre. Végül nagyobb baj nem lett, a vonatot emberi irányítással visszaterelték a helyére, az utasok pedig ingyen megnézhették a kocsiszínt, amelyeket általában csak nagy ritkán nyitnak meg a nagyközönség előtt. Mindenesetre egy, a szerelvényen utazó beszámolója szerint elég félelmetes volt, amikor hirtelen elkezdtek tolatni...
Mint ismert, Demszky Gábor 452 milliárdos álmát 2014. márciusában adták át, tehát még nincs három éve, hogy üzemel.
Hogy ez ne legyen elég, az Európai Csalás Elleni Hivatal (OLAF) szerint Magyarországnak vissza kell fizetnie mintegy 300 millió euró (93 milliárd forint) támogatási összeget az Európai Bizottságnak és az Európai Beruházási Banknak (EIB), mivel "súlyos szabálytalanságokat, csalás gyanúját és esetleges korrupciót" állapítottak meg a hosszan elhúzódott 4-es metró infrastrukturális beruházása miatt.