A Young and Partners Kft. már februában megkapta a jogot a szervezésre, most pedig Kuna másik ügynöksége, a Trinity International Communications Kft. is beszállt a népszerűsítésbe, amire újabb hárommilliárd forintot kaptak. Az értesülést a rendezvényt szervező Bp2017 Nonprofit Kft. is megerősített.
A hatalmas rendelkezésre álló forrást két és fél hónap alatt kell elköltenie a vállalatnak, ennek megvalósításáról annyit tudunk, hogy most indul egy vb-t népszerűsítő utazó show, aminek gondolom Water Lili és Water Willy Lali lesznek a kulcsfigurái.
Ezen kívűl semmilyen más elképzelésre, a rendezvényt nemzetközi szinten népszerüsítő kampányra vonatkozó információt nem kapott a Magyar Nemzet.
A Nemzetközi Úszószövetség ennek ellenére jó véleménnyel van a magyar szervezőkről, amit az alapoz meg, hogy a korábbi magyarországi tornákkal is elégedettek voltak, bár a kampány beindulásának késése már nekik is szemet szúrt.