Reed Hastings vezérigazgató a Las Vegas-i CES (Consumer Electronics Show) nemzetközi szórakoztató elektronikai vásáron tartott szerdai prezentációjának végén tette a meglepő bejelentést. A befektetők örömmel fogadták a híreket és a Netflix árfolyama 6 százalékkal nőtt a Wall Streeten.
A mostani terjeszkedéssel nagyjából 190-re nőtt a Netflix-es országok száma. Kína a cég globális kirakósának utolsó hiányzó nagy darabja. A kelet-ázsia ország meghódításához azonban valószínűleg bonyolult tárgyalások sorára lesz szükség, tekintve, hogy a kínai kormány akadályozza a lakosság hozzáférését az általa kifogásolt tartalmakhoz.
A netflix.com/hu oldal szerint a február 6-ig tartó ingyenes próbahónapot követően a magyar előfizetők a 7,99 eurós (2500 forint) alap, a 9,99 eurós standard és a 11,99 eurós prémium csomag közül fognak tudni választani. Hastings szerint az internetes műsorszóró előfizetői 12 milliárd órányi műsort néztek meg 2015 utolsó három hónapjában, ami majdnem 50 százalékos emelkedést jelent az előző évhez képest. A Netflix 53 millió előfizetővel zárta a 2014-es évet és 69 millió előfizetővel lépett be a tavalyi év utolsó negyedébe. A cég agresszívan nyomul az új piacok felé és célja, hogy 2016 végéig 200 országban vesse meg a lábát.