A koronavírus-járvány következtében jelentős mértékben csökkent a turizmus világszerte, ennek pedig hazai szinten is óriási következményei vannak. A Neckermann utódjának számító NUR Travel közleményében jelezte, hogy a jövőben inkább a belföldi vagy az autóval elérhető utazásokra építenek.
Az összeomló turisztikai piac és a külföldi utazások iránti drámai keresletcsökkenés, és a 2021-es szezon bizonytalanságai miatt szignifikáns átszervezésekre kezd a Neckermann Magyarország utódja, a NUR Travel az életben maradás érdekében.
Mint írják:
"alkalmazkodva a járvány miatt felgyorsult digitális átálláshoz, az országos értékesítő hálózatában lévő irodáinak számát 2020 év végéig csökkenti, a jövőben az online értékesítésre helyezi hangsúlyt."
Pap Ákos Zoltán ügyvezető elmondta, hogy a 2020-as piaci körülmények fundamentális problémákat hoztak az utazásszervezés piacán.
"A második hullám következtében Európa-szerte meghozott intézkedések természete és időzítése egyértelműen jelezte számunkra, hogy rövid- és középtávon is a piaci helyzet további bizonytalanságával kell együtt élnünk."
A cég kifejezte, hogy a 2020/21-es téli idegenforgalmi szezonra további megrendeléseket nem vesz fel, “a következő hónapokban elsődleges feladatának az árualap teljes megújítását tekintik.”
"A megújult lehetőségek alapját egy ideig az az idegenforgalmi és járványügyi intézkedésekkel összhangban a belföldi turisztikai-, és az autóval elérhető európai úticélok fogják képezni a cég kínálatában"
- olvasható a közleményben.