Segít a Főgáz a brókerügy miatt bajba került ügyfeleinek

A méltányossági kedvezmény igénybevételéhez az állami tulajdonú Főgáz kéri érintett ügyfeleit, hogy esetleges fizetési nehézségeiket időben jelezzék a társaság ügyfélszolgálati pontjain. A társaság minden esetet egyedi eljárás alapján kezel.

A Főgáz valamennyi ügyfélszolgálati elérhetősége megtalálható a www.fogaz.hu oldalon. A telefonos ügyfélszolgálat a 06 40 474 474-es számon fogadja az ügyfelek beérkező hívásait - hívták fel a figyelmet a közleményben.

Korábban az E.on csoport is közölte, hogy méltányos eljárásra számíthatnak a rendkívüli helyzetben a Buda-Cash ügyben érintett ügyfelek.

A Tigáz is arról tájékoztatott, hogy a gázszolgáltató minden tőle telhető módon segíteni fogja azokat az ügyfeleit, akiknek a vizsgálat miatt időszakosan pénzügyi nehézségei lettek, és ezért nem tudják rendezni a gázszolgáltatás díját.

Az Elmű-Émász arra hívta fel a figyelmet, hogy a társaságcsoport általános szabályai szerint részletfizetést, esetleg halasztást kérhetnek azok az ügyfelek, akik a DRB bankcsoport bankjainál megszabott kifizetési limit miatt két hónapon belül nem tudják rendezni villanyszámlájukat.