Szilágyi György, a Jobbik alelnöke kíváncsi volt arra, hogy "milyen módon kiválasztva, ki által és mennyi adóforintból újul meg a kormányzati hírportál?". Dömötör Csaba, a Miniszterelnöki Kabinetiroda államtitkára válaszából kiderült, hogy a fejlesztési költsége a portálnak nettó 190 millió forint, ami magában foglalja a minisztériumi aloldalakat, egy új tartalomkezelő rendszer létrehozását minden minisztérium számára, egy új dokumentumtárat, valamint a mobilbarát felületek fejlesztését is.
Dömötör válaszában kitér arra is, hogy a fejlesztési feladatokat az a Lounge Design Kft. végezte a kormánnyal kötött kommunikációs keretszerződés kapcsán, amelyről korábban megírtuk az uniós közbeszerzési értesítőben megjelent hirdetmények alapján, hogy az NMHH és egy Fidesz-közeli álcivil szervezet kampánya révén újabb közpénzmilliókat zsebelt be.
Az NMHH és egy Fidesz-közeli álcivil szervezet kampánya révén újabb közpénzmilliók hullanak a fideszes hirdetőcég zsebébe
Két szerződésmódosítással összesen csaknem 145 millió forinttal emelkedik a kék óriásplakátok koronázatlan királya, Balásy Gyula cégeinek közpénzbevétele. Az uniós közbeszerzési értesítőben megjelent egyik hirdetmény szerint 250 millió helyett százezer forint híján másfélszer ekkora összegért végzi el a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) médiatervezését és médiavásárlását a pr-guru két cége, a Lounge Design Kft.
Megkeresésünkre a Jobbik alelnöke elmondta, hogy a nettó 190 millió forint aprópénz azon összegek sorában amelyek már menetrendszerűen vándorolnak az érintett "marketingtanácsadó", valójában fideszes hirdetőcéghez. A képviselő szerint nem meglepő, de elkeserítő, hogy a közpénzeket érintő kormányzati bizniszek a koronavírus járvány ideje alatt is zajlanak.