Több mint tízmilliót szórtak el hirdetésekre a Megafon propagandistái Novák lemondása óta

Több mint tízmilliót szórtak el hirdetésekre a Megafon propagandistái Novák lemondása óta

Mindezt négy nap alatt hozták össze. A legtöbb pénzt Szarvas Szilveszterre költötték. A NER egyetlen garast sem sajnál arra, hogy a rogáni boszorkánykonyhában megszülető propagandaüzeneteket minél több emberhez eljuttassák a közösségi médiában.

A pedofilbotrányt követő lemondások után nagy sebességre kapcsolt a Megafon – számolt be Facebook-oldalán a Political Capital politikai kutató intézet.

Az úgynevezett "nemzeti-jobboldali-konzervatív médiaszereplők" érdekes módon rengeteg pénzt tesznek az általuk egyébként elvileg nagyon utált és sokat bírált Facebook-alapító Mark Zuckerberg zsebébe.

Az elemzőcég gyűjtése szerint

a propagandaszócsőként funkcionáló fideszes influenszerek Facebook-oldalain február 10-étől 14-ig, vagyis mindössze 4 nap alatt 29 hirdetés indult, amelyekre összesen legalább 10 525 000 forintot költöttek.

A bejegyzés alapján ez a következőképpen oszlott meg a fideszes megmondóemberek közösségi oldalain:

🔴 Szarvas Szilveszter: 2 850 000 forint,

🔴 Bohár Dániel: 2 300 000 forint,

🔴 Trombitás Kristóf: 1 600 000 forint,

🔴 Apáti Bence: 1 575 000 forint,

🔴 Déri Stefi: 1 100 000 forint,

🔴 Deák Dániel: 775 000 forint,

🔴 Korondy Tamás: 325 000 forint.

Mivel ezek a hirdetések még mindig futnak, az összeg folyamatosan nő.

Mint megírtuk, 2022-ben átlépte az egymilliárd forintot a Megafon hirdetésköltése a Facebookon. Ez az összeg - ha a Holdról nem is látszik - talán már Mészáros Lőrinc napi tender-éhségét is képes lenne némileg csillapítani.

(Címlapkép: Alfahír grafika)