A pedofilbotrányt követő lemondások után nagy sebességre kapcsolt a Megafon – számolt be Facebook-oldalán a Political Capital politikai kutató intézet.
Az úgynevezett "nemzeti-jobboldali-konzervatív médiaszereplők" érdekes módon rengeteg pénzt tesznek az általuk egyébként elvileg nagyon utált és sokat bírált Facebook-alapító Mark Zuckerberg zsebébe.
Az elemzőcég gyűjtése szerint
a propagandaszócsőként funkcionáló fideszes influenszerek Facebook-oldalain február 10-étől 14-ig, vagyis mindössze 4 nap alatt 29 hirdetés indult, amelyekre összesen legalább 10 525 000 forintot költöttek.
A bejegyzés alapján ez a következőképpen oszlott meg a fideszes megmondóemberek közösségi oldalain:
🔴 Szarvas Szilveszter: 2 850 000 forint,
🔴 Bohár Dániel: 2 300 000 forint,
🔴 Trombitás Kristóf: 1 600 000 forint,
🔴 Apáti Bence: 1 575 000 forint,
🔴 Déri Stefi: 1 100 000 forint,
🔴 Deák Dániel: 775 000 forint,
🔴 Korondy Tamás: 325 000 forint.
Mivel ezek a hirdetések még mindig futnak, az összeg folyamatosan nő.
Mint megírtuk, 2022-ben átlépte az egymilliárd forintot a Megafon hirdetésköltése a Facebookon. Ez az összeg - ha a Holdról nem is látszik - talán már Mészáros Lőrinc napi tender-éhségét is képes lenne némileg csillapítani.
(Címlapkép: Alfahír grafika)