Egy mentális problémákkal küzdőkön segítő szervezet állt az instatrónról Kylie Jennert letaszító tojás mögött

Mindenre fény derült.

Ez a kis tojás azt szerette volna, hogy több like-ot érjen el, mint az addig legtöbb, 18 millió kedvelést bezsebelő Kardashian-klántag Kyle Jenner. A tojásnak a célt 10 nap alatt sikerült teljesítenie, azóta pedig már az 52 milliót is meghaladta a lájkok száma.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

stormi webster

Kylie (@kyliejenner) által megosztott bejegyzés,

Az akciót először magának Kylie Jennernek tulajdonították, ami valljuk be jó reklám lett volna neki (mondjuk így is az lett), de voltak akik egyenesen az Instragrammra gyanakodtak, ami így próbálhat még nagyobb figyelmet irányítani magára.

A Buzzfeed vasárnapi tényfeltáró írásából azonban kiderült, hogy a world_record_egg accountot egy Londonban élő reklámszakember, Chris Godfrey hozta létre, akiről azóta azt is tudni, hogy a londoni The&Partnership nevű ügynökség munkatársa, akik megbízásra rukkoltak elő nem szokványos kampánnyal.

Az első épp állapotú tojást több repedezett fotó is követte, az utolsó poszt pedig arról szólt, hogy a Super Bowl után a Hulun fogják leleplezni, ki is áll a projekt mögött. A Buzzfeed által megszólaltatott szakértő azt mondta, hogy az a márka, ami képletesen 'ki fog bújni' a tojásból 10 millió dollárt érő felhajtást kapott az akcióval.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

The wait is over All will be revealed this Sunday following the Super Bowl Watch it first, only on @hulu. #EggGang #WeGotThis #TalkingEgg

EGG GANG (@world_record_egg) által megosztott bejegyzés,

A márkáról ma a Hulun maga a tojás rántotta le a leplet egy egyperces videóban és nagy meglepetésre se nem luxus, se nem valami híres márkáráról van szó, hanem egy nagy hagyományú, 1909 óta létező nonprofit szervezetről, a Mental Health Americaról, ami mentális betegségekkel küzdő embereknek nyújt segítséget.