Az mno.hu-nak azonban a tárca nem árulta el, hogy mekkora összegről van szó, ezúttal is azt ígérik, hogy azt a tájékoztatás lezárása után teszik majd közzé. A Miniszterelnöki Kabinetirodánál közölték azt is, hogy a kampány hagyományos eszközökkel: országos és helyi lapokban, rádiókban és televíziókban, valamint az interneten és közterületen elhelyezett hirdetésekkel zajlik.
Ahogy arról beszámoltunk, nemsokára kiderül, hogy "minden fasza" hazánkban, így például nő a családi adókedvezmény, az orvosok, ápolók és tanárok bére, a szakmunkás minimálbér, növekszik a gazdaság, ingyenes az étkezés 318 ezer gyermeknek, 10 millió forint jut otthonteremtésre, csökken az internet áfája, valamint sok százezer új munkahely jött létre.Ezt elmondani mindenkinek minden pénzt megér: a lap emlékeztet, a tárca által említett Egyesült Reklám Konzorciumnak tagja a Network 360 Reklámügynökség Kft. (korábbi nevén HG 360 Kft.) és az Affiliate Network Kft., ezek a cégek zsinórban nyerik az állami reklámtendereket. Mindkét cég Csetényi Csaba érdekeltségébe tartozik, és nemrég a kvóta elleni népszavazás kampányában is taroltak. Az október 2-i referendum előtti kampány még a kormány saját bevallása szerint is elérte a nettó 5,9, vagyis a bruttó 7,5 milliárd forintot. A valós összeg azonban ennél nagyobb, 12-13 milliárd forint is lehetett. Csetényinek érdekeltsége ezen összegek 15 százalékát tehetik zsebre.
Rogán Antal miniszteri meghallgatásán az Országgyűlés Igazságügyi bizottságát arról tájékoztatta, hogy a Kabinetiroda legfontosabb feladata, hogy 2018 után is Orbán Viktornak hívják a miniszterelnököt. E cél elérésére pedig nem sajnálja az adófizetők pénzét.
De legalább a szomszédaival rendes a fideszes politikus.