A Várkonyi Andrea többségi tulajdonában lévő WhiteDog Media Kft. első teljes évében csaknem 16-szorosára növelte értékesítésből származó nettó árbevételét – derül ki a cég beszámolójából. Ahogy azt az Mfor.hu megállapította, nem csupán a férje, Mészáros Lőrinc ért a bizniszhez, hiszen
A beszámolóhoz csatolt kiegészítő mellékletből arra is fény derült, hogy az értékesítés legnagyobb hányada, mintegy 1,402 milliárd forint a „Film, videó, televízióműsor-gyártás”-cégtevékenységből származott, míg a reklámügynöki tevékenység 610,5 millió forintot hozott a konyhára.
Arany Delfin díjat kapott Várkonyi Andrea cége Cannes-ban pulykareklámért
Két reklámfilmért is Arany Delfin díjat kapott Várkonyi Andrea és Gergely Judit reklámügynöksége, a Whitedog Média a cannes-i Corporate Media & TV Awardson...
A 2020-ban életre hívott cég tavaly átlagosan 24 embert foglalkoztatott 286,68 millió forintos bérköltséggel. A WhiteDog Media személyi jellegű ráfordítása mintegy 344,4 millió forintra nőttek; a kiadások legjelentősebb tételét (mintegy 1,245 milliárd forint) az anyagjellegű ráfordítások jelentették.
Várkonyi üzlettársával, Gergely Judittal együtt így több mint 388 millió forintos nyereséget könyvelhetett el.
Egy ilyen gyümölcsöző évet követően a gazdasági lap szerint aligha meglepő, hogy
Várkonyi Andrea 295,4 millió, míg Gergely Judit 98,4 millió forint osztalékot vesz ki a cégből.