Pozitív kampánnyal próbálkozik a Fidesz?

Tőlük szokatlan.

"Küldd tovább a tényeket!"

 - címmel indított pozitív hangvételű kampányt a Fidesz.

A vélhetően első képen a munkanélküliségi adatokat mutatják be, mely szerint 12 százalékról 3,8 százalékra csökkent a munkanélküliek aránya 2010 óta. Az olyan elhanyagolható, szőrszálhasogató apróságokkal persze nem foglalkoznak, hogy ehhez a szép számhoz kellett a közmunkások még szebb száma, valamint kivándorolt magyarok tömegei.

A párt azt is kéri a felhasználóktól, hogy osszák meg a képet. A cikk írásának pillanatáig 1251 ember döntött úgy, eleget tesz a kérésnek.

Érdekes, hogy a Magyar Időkben is pont most igyekeznek a pozitívumokra helyezni a hangsúlyt, itt írtunk róla:

Közzétette a büszkeséglistát a Magyar Idők - ezért kéne a Fideszre szavazni?

Kommunikációs stratégiát válthat a Fidesz csúfos hódmezővásárhelyi vereség után. Bencsik András Demokrata-főszerkesztő már egészen odáig ment Mészáros Lőrinc házi tévéjében, hogy bár a Soros Györggyel riogatás jópofa, visszább kéne venni, mert az emberek mégsem olyan hülyék, mint ahogy azt a propagandisták gondolták.

(fotó: Béli Balázs/Alfahír)