Dancsó Péter is főpolgármester-jelölt akar lenni

Csupán pár tízezer feliratkozó választja el az ismert videobloggert attól, hogy Puzsér Róbert mellett ő is főpolgármester-jelölt legyen. Szavazz a Báttyára!

Dancsó Péter vasárnapi videójában jelentette be, hogy Puzsér Róbert indulása egy olyan fenyegetés, ami ellen tenni kell, így ő is azt tervezi, hogy megméretteti magát a választásokon.

Ennek mindössze annyi feltétele van, hogy meglegyen az egymillió feliratkozója a Youtube-on, de mivel most is 963 ezernél jár, ez nem lesz túl nehéz.

Ismert, Puzsér Róbert azzal a vízióval akar indulni Tarlós Istvánnal szemben, hogy „sétáló Budapestet”, azaz autómentes belvárost alakítana ki. Erre Dancsó Guruló Budapestért Mozgalom név alatt azzal emelte tovább a tétet, hogy ne gyalog, hanem inkább Segway-el lehessen végiggurulni a belvárost, mert az sokkal menőbb, és nem is fáradnak el az emberek.

„Amennyiben november 10-ig elérjük az egymillió feliratkozót, elindulok a főpolgármester-választáson.”

Dancsó ezek mellett kipermetezné az idegenszívű poloskákat a városból, megkétszerezné a Glamour-napok számát, közelebb hozná az outlet-boltokat a városhoz, elfenekelné a díszpicsákat, olcsóbbá tenné a tüskét a kisboltokban és Disneylandet építene a fővárosban.

Mindezekhez képest Puzsér csak sétálgatna, így láthatóan méltó ellenfelére akadt Dancsóban. Reméljük, a kettejük közti kampány egy izgalmas és őszinte, első vérig tartó küzdelem lesz: így nem csak a feliratkozók száma, hanem a hírverés is kellő mértékben nőni fog.

Láttál valami izgalmasat?
Küldd be nekünk!
1
2019. április 18. | 17:45
A Független Diákparlament képviselője szerint a legégetőbb probléma a fiatalok számára az, hogy nincs jövőkép idehaza.
1
sss
2019. április 18. | 12:35
A táncegyüttes menedzsmentje cáfolja a sajtóértesüléseket.
1
sss
2019. április 18. | 09:34
Az utolsó percig kérdéses volt a továbbjutás sorsa.

Érdekes, amióta bevezették a videobírót, mintha kiegyensúlyozottabb lenne a labdarúgás. Évek óta tendencia, hogy a (marketing és piaci szempontból) jobban csengő csapatok javára gyakrabban tévednek a játékvezetők. Amióta viszont a VAR (video assistant referee) létezik, azóta az ún. kiscsapatoknak is több esélye van labdába rúgni. Az e heti Bajnokok Ligája mérkőzések után, ha nem lett volna a technológiai segítség, akkor most, nem Ajax - Tottenham, hanem Manchester City - Juventus elődöntőt rendeznének a Bajnokok Ligájában. Ehhez hozzávehetjük azt is, hogy a Foci-Vb-n is már alkalmazott videobírónak köszönhetően Horvátország is el tudott jutni a döntőig, míg ha a bírón múlott volna, akkor nem horvát-francia, hanem angol-francia döntőt rendeztek volna.

Lehet mégis csak jobb, ha a technológiára bízzuk a futballt, és nem az emberi szubjektivitásra, ha igazságos döntéseket akarunk.

sss
2019. április 18. | 12:35
A táncegyüttes menedzsmentje cáfolja a sajtóértesüléseket.
sss
2019. április 18. | 09:34
Az utolsó percig kérdéses volt a továbbjutás sorsa.

Érdekes, amióta bevezették a videobírót, mintha kiegyensúlyozottabb lenne a labdarúgás. Évek óta tendencia, hogy a (marketing és piaci szempontból) jobban csengő csapatok javára gyakrabban tévednek a játékvezetők. Amióta viszont a VAR (video assistant referee) létezik, azóta az ún. kiscsapatoknak is több esélye van labdába rúgni. Az e heti Bajnokok Ligája mérkőzések után, ha nem lett volna a technológiai segítség, akkor most, nem Ajax - Tottenham, hanem Manchester City - Juventus elődöntőt rendeznének a Bajnokok Ligájában. Ehhez hozzávehetjük azt is, hogy a Foci-Vb-n is már alkalmazott videobírónak köszönhetően Horvátország is el tudott jutni a döntőig, míg ha a bírón múlott volna, akkor nem horvát-francia, hanem angol-francia döntőt rendeztek volna.

Lehet mégis csak jobb, ha a technológiára bízzuk a futballt, és nem az emberi szubjektivitásra, ha igazságos döntéseket akarunk.

A magukat csak Kihalás Forradalmának (nem, ezt nem a  Monty Python csoport találta ki) nevező környezetvédő aktivisták próbálták megbénítani a kelet-londoni vonatot, így tiltakozva a légszennyezés ellen. 

Szép munka!

Valaki szóljon nekik, hogy a közösségi közlekedés megbénításával amúgy csak még több embert kényszerítenek a motoros fotelbe, vagyis az autóba, ezáltal pedig tovább növelik a szén-dioxid (meg tucatnyi más, fura nevű méreganyag) -kibocsátást. 

Persze lehet, hogy csak a Sétáló London programját igyekeznek megvalósítani a maguk szerény eszközeivel.

Attól függetlenül minden követelésük ül. Legalábbis a 3 legfontosabb.