A hazugságok mellett 688 milliós veszteséget is termelt a Ripost

A hazugságairól elhíresült NER-bulvártermék, az Ómolnár Miklóshoz és Habony Árpádhoz is köthető Ripost kiadójának beszámolójából kiderül, hogy a Közép-Európai Sajtó és Média Alapítvány (KESMA) 688 millió forintos vesztességgel vette át a kiadványt.

2017-ben még 309 millió forint saját tőke volt a Riport Média Kft.-ben, ez 2018-ra 379 milliós mínuszba csapott át - szúrta ki az Index.

Nyilván felvet néhány kérdést, hogy választási évben hogyan sikerült egy propagandakiadványnak mínuszt termelnie, miközben tele volt állami hirdetésekkel, mindenesetre most már a nemzetstratégiai jelentőségűvé is minősített KESMA fog ezzel játszani.

Láttál valami izgalmasat?
Küldd be nekünk!
Szerkesztő:
Harmati András

Friss

sss
2019. november 21. | 14:49
Az Ursula von der Leyen által vezetett testület december elsején léphet hivatalba.
1
sss
2019. november 21. | 11:07
A Jobbik szerint amíg az Európában elszigetelődött Fidesz-kormány keleten keres megértő rokonokat, a magyarokat kizsákmányolják, a fiatalok elvándorolnak.