Közpénzből reklámozhatták a celebek, hogy milyen jó a nyitás

kocsma
pixabay.com

Több celeb is fizetett posztban örült annak, hogy szombaton kinyitottak a teraszok – szúrta ki a 444.

A lapnak feltűnt, hogy Dobó Kata, Király Linda és Debreczeni Zita is olyan posztban örült a nyitásnak, amiben a #reklam jelölés mellett #csodasmagyarorszag hashtag szerepelt.

Ez azért érdekes, mert a Csodás Magyarország a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) egyik kiadványa, az MTÜ pedig nem más, mint az Orbán Viktor miniszterelnök lányához, Orbán Ráhelhez és bizalmi köréhez tartozó, közpénzből működő szervezet. A kormánynak pedig érthetően jól jön, ha a nyitás társadalmi elfogadottsága a lehető legmagasabb, hiszen még mindig a harmadik hullám csúcsán járunk, napi közel kétszáz halottal.